با استفاده از خرما شانی دیگر نگران بوی بد پا نباشید

خرما شانی منبع فروکتوز است که نوعی قند طبیعی است که در میوه ها یافت می شود بنابراین، خود خرما بسیار شیرین است و طعم کاراملی تصفیه شده ای دارد آنها به دلیل مواد مغذی، فیبر و آنتی اکسیدان هایی که دارند، جایگزینی عالی برای شکر سفید هستند.

بهترین راه برای جایگزینی شکر سفید با خمیر خرما است.

اما فراموش نکنید که با وجود تمام مواد مغذی و فیبر، خرما همچنان یک میوه پر کالری است و بهتر است به صورت ترکیبی مصرف شود.

خرما به دلیل طعم شیرین، جایگزین سالمی برای شکر سفید در دستور العمل ها است خرما همچنین فواید سلامتی بسیاری دارد که هنوز به طور کامل کشف نشده است.

آنها حاوی مواد معدنی و به ویژه منیزیم، پتاسیم، فسفر و کلسیم هستند این مواد معدنی از ایجاد بیماری های مرتبط با استخوان مانند پوکی استخوان جلوگیری می کنند.

با وجود این، قبل از نتیجه گیری، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است هنوز تعدادی از خواص مفید ناشناخته خرما وجود دارد.

خرما

خرما فوق العاده همه کاره است و یک میان وعده عالی است آنها اغلب با بادام، کره بادام زمینی یا پنیر نرم ترکیب می شوند.

خرما همچنین بسیار چسبنده است، بنابراین می توان از آن به عنوان افزودنی به محصولات پخته استفاده کرد.

همچنین می‌توان آن‌ها را با آجیل و دانه‌ها ترکیب کرد تا یک میله یا توپ انرژی سالم بسازد.

علاوه بر این، می توان از آنها برای شیرین کردن سس ها یا افزودن به اسموتی ها و بلغور جو دوسر استفاده کرد.

خوردن این میوه ها در هفته های آخر بارداری ممکن است به گشاد شدن دهانه رحم و کاهش نیاز به زایمان مصنوعی کمک کند آنها همچنین می توانند به کاهش ساعات کاری کمک کنند.

در یک مطالعه، 69 زنی که 6 عدد خرما در روز را به مدت 4 هفته قبل از موعد مقرر مصرف می کردند، 20 درصد بیشتر از زنانی که خرما را نمی خوردند، به طور طبیعی زایمان می کردند و زمان بسیار کمتری زایمان می کردند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.