فرآیندهای حمل و نقل شامل حمل و نقل (i) محصولات کفش چرم مصنوعی اداری نیمه تمام در داخل مرزهای سیستم است، (2) لوازم جانبی، مواد شیمیایی، و مواد بسته بندی از تامین کنندگان خارجی، و (iii) محصولاتی که باید تحت درمان های برون سپاری قرار گیرند (جدول 7). سپس مکان هر بازیگر نقشه برداری شد.
سناریوهای مختلف حمل و نقل با تقسیم نقشه جهان به 30 منطقه ایجاد شد (شکل 4) برای هر منطقه، یک نقطه نماینده، فرودگاه و بندر مشخص شد (در شکل شرق مرکزی آمریکای لاتین به عنوان نمونه نشان داده شده است).
با توجه به وسایل حمل و نقل خاص (کامیون، راه آهن، دریا، هوا)، مجموعه ای کفش زنانه اداری چرم از مسیرهای استاندارد تعریف شد و مسافت های حمل و نقل مربوطه محاسبه شد (نماینده کیلومتر) مسیرهای جاده کوتاهتر به/از نقطه شروع/رسیدن نماینده نیز ایجاد شد (ون دام و بوس 2004) که تصور میشد توسط کامیون Euro3 با ظرفیت 3.5 تا 7.5 تن پوشش داده شد.
فرض بر این بود که حمل و نقل منطقه ای اضافی از طریق کفش چرم بندی جاده توسط یک کامیون با ظرفیت 7.5 تا 16 تن انجام شود، در ابتدا، نتایج اثرات زیست محیطی برای هر فاز از SC تجزیه و تحلیل شده به دو صورت گرافیکی (شکل 5) و عددی (جدول 9) برای شاخص های تأثیر زیست محیطی انتخاب شده نمایش داده می شود.
پس از شناسایی تمامی جریانهای درگیر در SC تحلیلشده، مدلسازی کفش زنانه چرم آنها برای ارزیابی اثرات زیستمحیطی محقق شده است. به طور خاص، SimaPro 8.05.13 به عنوان یک ابزار نرم افزار LCA برای محاسبه اثرات زیست محیطی استفاده شده است، و پایگاه داده EcoInvent نسخه 3.1 به عنوان یک پایگاه داده موجودی پشتیبانی استفاده شده است.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.