برای افزایش مصرف پسته باید از چند راهکار استفاده کرد.
برای اطلاع رسانی موثر به پسته رفسنجان مردم در مورد مزایای سلامتی مصرف آن، کمپین های تبلیغاتی خاص باید بر مصرف کنندگان هدف مختلف، به عنوان مثال، کودکان، نوجوانان، بزرگسالان، ورزشکاران/زنان ورزشکار، سالمندان و غیره طراحی شوند.
همانطور که گفته شد برای افزایش اعتماد مردم به این پیام، متخصصان تغذیه یا پزشکان باید مشارکت داشته باشند.
علاوه بر این، کمپین ها باید مصرف انواع مختلف محصولات پسته اکبری یزد را نیز ترویج دهند که چندین مورد از آنها در بالا توضیح داده شد.
آمیختگی بین غذا و تغذیه به طور کلی یک داستان موفق است.

افزایش تعداد دستور العمل هایی که از پسته به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده می شود، اما همچنین توسعه روش های جدید پسته خشک دامغان استفاده از آنها، مانند روغن های بکر، کره آجیل، محصولات نانوایی و غیره.
وظایف آموزشی که به خوبی طراحی شده اند، مانند MyPlate یا دستورالعمل های غذایی مشابه، باید مصرف آجیل، به ویژه پسته را در این مورد، در گروه غذایی میوه ها و سبزیجات تقویت کنند.
از آنجایی که آجیل بو داده مصرف میشود زیرا ویژگیهای حسی آنها را افزایش میدهد، همچنین باید برای پیشبرد بهینهسازی شرایط بو دادن با هدف به حداکثر رساندن اثرات اجزای قطبی و غیر قطبی زیست فعال پسته بسیار مرتبط باشد.
که باید شامل ارزیابی حسی مناسب مصرف کننده نیز باشد تا اطمینان حاصل شود که ترجیحات برای محصول جدید همچنان بالاست.
در نهایت، همانطور که در این بررسی توضیح داده شد، یک استراتژی مکمل برای اطمینان از دریافت کافی از اجزای فعال زیستی پسته اکبری صادراتی باید شامل توسعه غذاهای کاربردی حاوی عصاره های فنلی باشد.
- منابع:
- تبلیغات:
دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.